Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2010

πως και γιατί Fedora 13 part 1

Η εν λόγο γνωστή διανομλη linux(Fedora) παντα μου έκανε κατι το κυριλέ μονο και μονο απο το όνομά της και πάντα κατα καιρούς βρισκόταν σε κάποιον απο τους σκληρούς μου δίσκους.Όμως τον τελεύταιο καιρο υπάρχει ενας άνεμος αλλαγής στα πράγματα με τα οποία ασχολούμε (σχολή-προσωπικά-ελευθερος χρόνος-παρέες) πάντα κατα την γνώμη μου προς το καλύτερο!!
Έτσι είπα να αλλάξω και την διανομή που χρησιμοποιούσα και ήθελα κάτι εύκολο και οχι κατι σκληροπυρινικό (πχ slack,gentoo,bsd) αλλα και μια διανομή με μια γνωστή ελληνική κοινότητα επειδή σκοπεύω να βάλω και εγω ενα λιθαράκι για να βοηθήσω και η μόνη αν μπορώ να την πώ "ομάδα" που ήξερα ήταν η ελληνική κοινότητα του Fedora.
Σε αυτό επιβεβαιώθηκα όταν επισκέφθηκα το Athens Digital Week 2010(day 3) στην τεχνόπολις στο γκάζι που η εν λόγο ομάδα είχε τους περισσότερους ανθρώπους που μπορούσες να μιλήσεις μαζι τους να ρωτήσεις τις τυχών απορίες σου(όπως και εγω σχετικά με το cairo-dock) και γενικότερα υπήρχε κάποια κίνηση απο πλευρά τους.
Ετσι και εγώ εποφελήθηκα απο ένα live cd το οποίο και έτρεξε κατευθείαν όταν πήγα σπίτι.....
Η συνέχεια στην day 4 και στο linux distros στις 17:00

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου